4

····························································
Del recull TIRALLONGUES
····························································
*Aquest poema no conserva l'estructuea natural per poder ser llegit amb lector de pantalla.



Tirallongues 4




CINQUANTA SOBREVERSOS PER A UN POEMA




No estic sobresituat, per tant

tampoc sobrealimentat

ni sobreplè.

Sobreestimant-me

he sobreescrit el

meu sobrenom

per sobresortir i obtenir

una sobrefeina, o sigui

un sobresou que

em sobrealci

el sobresosteniment.

He de sobreestampar sense

sobreentintar.

No vull una sobrecàrrega més

sobre les espatlles;

no puc sobreexcedir-me amb

un sobrealè

sobrehumà. He

de sobrenadar, doncs,

no soc sobrenatural,

no em sobrevingués pas

un sobrecobriment; seria

com una sobretaxa

sobreafegida.

La sobrepaga

per la sobreproducció, no

és un sobrepreu

sobreabundós

o sobrer, al contrari,

l´han de sobrepujar per

poder sobremenjar i després

fer sobretaula.

M´he sobreposat

del sobresalt de

ser sobreexplotat. I

no sobreabuso ni

em sobrevaloro quan

em sobrevessa la suor

pel sobreeixidor de

la sobrecella.

La sobreexcitació

sobreaguda

m´ha sobreescalfat

la sobretensió, i com si

d´una sobredosi es tractés,

no pot ser sobrebó aixó.

Quedi sobreentès doncs,

el sobreestiperi és

un sobrecreix només

per sobreviure.



Març 2004.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada